Synpunkter

Här kan du lämna dina synpunkter. Har du önskemål, idéer eller något du undrar över går det bra att kontakta oss på info@moneygo.se så behandlar vi dina synpunkter så fort vi kan.

Reklamationer och klagomål

Har du reklamationer eller klagomål ber vi dig kontakta oss så fort som möjligt. Du är välkommen att ringa, skriva eller skicka e-post.

Telefon: 042 – 300 91 00
Öppettider: mån-fre, kl. 10:00 – 17:00
Lunchstängt: 12:00 – 13:00

Postadress: MoneyGo AB
Box 1061
251 10 Helsingborg

E-post: info@moneygo.se

Du kan också vända dig till

Konsumentverket: www.konsumentverket.se
Allmänna reklamationstjänsten: www.arn.se
Konsumenternas bank- och finansbyrå: bankforsakring.konsumenternas.se
Finansinspektionen: www.fi.se